پالاز Fundamentals Explained

Wiki Article

در تولیدات شرکت پالاز موکت، شاهد وجود موکت رنگ طوسی در ترکیب رنگی محصولات مختلف هستیم. امّا پرفروش ترین این محصولات، موکت مدل پونه می باشد که دارای بافت لوپ بوده و در کاربری های اداری بسیار محبوب و مشهور است. به دلیل همین کاربری و مشخّصات است که در آلبوم این موکت، سه رنگ طوسی موجود است. موکت طرح شبنم از دیگر محصولات این شرکت است که این رنگ را دارد.

با عضویت در خبرنامه شیدارک از جدیدترین مقالات، آخرین رویدادها و شرکت های تامین کننده با خبر شوید.

اصولا تنوّع موکت های پالاز موکت بالاست و کاربری های گوناگونی را تحت پوشش قرار می دهد. امّا پاره‌ای از محصولات این شرکت کاربری اداری دارند. مهمترین موکت در این حوزه کاربری، موکت طرح پونه است که دارای قیمت مناسب و به صرفه ای است.

همچنین می‌توانید از این موکت به عنوان پادری استفاده کنید، تا از نفوذ گرد و خاک جلوگیری نمایید.

در همین راستا از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای تولید کمک گرفته‌اند. همین امر سبب شده تا موکت پالاز علاوه بر داخل کشور به سایر کشورها نیز صادر شده و در عرصه جهانی نیز شناخته شده باشد.

این سبک موکت برای پوشاندن، تراس جهت ایجاد یک فضای زیبا در بالکن منزل کاربرد دارد. در سالن‌های ورزشی نیز از سبک موکت چمن مصنوعی بسیار استفاده می‌شود.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

اگر مایل به دریافت آخرین کاتالوگ پالاز هستید، ایمیل تان را برای ما بفرستید

بنابراین موکت شما هر دیزاینی که برای منزل یا محل کار خود درنظر بگیرید، مبل و سایر لوازم را هر گونه که انتخاب کنید نگرانی بابت خرید موکت دلخواهتان موکت نباید داشته باشید.

به راحتی میتوانید محصولات ما را به صورت اقساطی خرید کنید.

الیاف پلی پروپیلن مشابه پشم طبیعی هستند و اغلب به عنوان یک جایگزین پشم مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. موکت‌های با نخ پروپلین بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از انواع موکِت های نمدی، موکت چاپی هستند. این موکِت ها با تراکم بالا تولید شده و از مقاومت و طول عمر نسبتا خوبی نیز برخوردار می‌باشند. معمولا موکِت هایی را که توسط دستگاه چاپ مخصوص، نقش و طرح دلخواه بر روی آن ایجاد می‌شود را موکِت چاپی می‌نامند.

این روش هزینه بالا و سرعت پایینی دارد و عموما برای الیافهای از جنس پشم استفاده می شود.

برخی برندهای شناخته شده هم هستند که ممکن است ترجیح دهید از آن‌ها خرید کنید. در صورت چنین تصمیمی حتماً به شعب اصلی آن‌ها مراجعه کنید زیرا معمولاً اجناس تقلبی و فیک را با نام برندهای معروف به مردم می‌فروشند. بنابراین به جای برند به اصالت برند باور داشته پالاز موکت باشید.

Report this wiki page